Wednesday, December 1, 2010

otsast peale, jälle

lugu siis selline, et hakkan kolima.
kohe täitsa omaenda higi ja pisaratega teenitud kohta. kus on oma koht ja soe ja rahulik ja mõnus olla. kus pole koguaeg midagi sebida vaid saabki hetkeks aja maha võtta.
hämmastav on inimestele jälle seletada, et kolin. ju siis otsin seda "oma ja head". võinoh, jokega koos otsime. meiega on ka üks meie parimaid sõpru, kes elab teises toas. proovime üksteist mitte lämmatada ja olla head naabrid.
mul on koguaeg oma praeguses kodus nii meeletult, meeletult külm, et ma ei taha enam. ma ei taha olla õnnetu ja väsinud, tülpinud ning stressis. tahan olla õnnelik. pigem olen üüri võrra vaesem, aga rahul.
see kolimine peaks nüüd jääma viimaseks, sest leping on pikaajaline ja ausalt öeldes tunnen end seal ka hästi. uueks aastaks tuleb minu ja joke perre ka kolmas liige, niet elu peaks eriti mõnus olema.
veel tahaks mainida, et see lumi, külm ja kargus on mõnus, sest talv on mu arvates ilusaim aastaaeg. hea on istuda kamina ees, juua teed ning vaadata aeglaselt alla poole keerlevaid lumehelbeid.
tahan nüüd blogipostituste arve suurendada, piinlik, et seda nii vähe teen.
olge muhedad ja palju lund kõigile! :)
Kiisu

No comments:

Post a Comment