Sunday, August 29, 2010

kõik on uus septembri kuus

nagu näha, olen suvel eriti aktiivne blogija olnud.
kokkuvõtteks võiks vist öelda, et oli üks rahulikum suvi labi aegade. tööl ma ei käinud, väga ei teinud midagi, puhkasin ja kahjuks kogusin ka kilosid. jätkan ikka KHKs, ärge küsige miks. avastasin, et mul on eriti lõõskava päikese suhtes konkreetselt allergia, mis on natuke imelik. aga nojah, mina ja mu eripärad. elasime suvi otsa jokega ninapidi koos ja läksime tihti karvupidi kokku. temperamentsed kaslased, mis siin ikka tahta.
esimese septembri seisuga sana öelda, et olen kaks korda laulnud täitsa üksi suurel vanemuise laval. see on super tunne, mis seal laval mind valdab. mõnus.
nüüd nädalavahetusel käisime jokega koos jänedal, minu vanaema ja vanaisa juures. tutvustamis lapselapse meest. :D järgmisel nädalavahetusel ootab meid suur 50. juubel, juubilariks mu kasuisa, kuhu joke ka tuleb. niiet saab kogu suguvõsa näha, ühe hoobiga. veel tähistasime agne sünnipäeva, suvel joke ja joke venna sünnipäeva. 28. oktoober on hea päev, kui ka mina saan täisealiseks. üpriski väga ootan seda.
vahetasin oma telefoni välja, sest sõnumite lugetavuse puudumine ületas igasuguse taluvuse piiri. õnnestus soetada mitmeid paare kingi ja erinevaid riideid.
aga nüüd algab kool, ja läheb jälle põnevaks. seniks siis aga lehvitan ja soovin ilusat sügist!
Kiisu

No comments:

Post a Comment