Thursday, May 20, 2010

summertime

just seda lugu laulan oma elleri katsetel. loodame siis, et saan sisse. MA JU NII VÄGA TAHAN SEDA!
koolis on haigelt palav ja caroli kõik suveriided on ju ka sauel -.- ma ei suuda juba ära oodata, millal ma kõik oma suveasjad saan ära toddud ning ka kingad ja kõik muu!
panin täna läätsed silma ja jõudsin kenasti kooli, kui üks lihtsalt ripsmete külge kinni jäi pilgutamisel ja hopsti! põrandale kukkus. niiet, ma olin kuni uuesti ühikasse jõudmiseni ühest silmast pime. see on naljakas tunne.
avastasin täna, et mul on ühes aines hinne välja pandud, mis tähendab neljapäeviti kolm reaalset tundi kauem magamist. yay!
ma ei tea, mis mul viga on, kuid kuulan viimasel ajal r'n'b muusikat hästi palju. mõnus. ja samuti just jazz lugusid, aga seda elleri mõjutusel.
alustasin oma suvedieediga: SIDRUNIVESI. eile jõin ära viis liitrit, täna olen ühega hakkama saanud alles. aga noh, päev on veel ees. varsti pean minagi kooli minema.
9. juunil on meil siis eriala teooria ja praktika eksam. teooria tõotab tulla normaalne, kuid praktikas peame tegema kolmekäigulise lõuna. minu valid oli siis eelroog ja magustoit. eelroaks võtsin taipärase mereandide supi ning magustoiduks mustikaparfee. parfeed ma teinud kunagi pole, aga linda mingil sünnipäeval oli see nii hea, et ma tahan seda juba ise teha!
joke on armas! joke on naljakas! joke on imeline! joket ma armastan palju palju palju!
teistele kõigile ka palju suudlusi!
Kiisu

3 comments:

  1. minu sünnal parfee? Millal see veel oli? kus ma siis olin? Mis parfee? Mis sünna?

    ReplyDelete
  2. a kuule.. oli vist jah mingi sjuke asi üks aasta mul laual..

    ReplyDelete